Klanttevredenheidsonderzoek

 

patiënttevredenheidsonderzoekSinds juni 2014 hebben we een ipad in de wachtkamer waar u direct en anoniem uw feedback over onze praktijk kunt geven.

De afgelopen jaren hebben wij regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek gehouden, die door het onafhankelijke onderzoeksbureau Roozeboom consulting werden uitgevoerd.
Bij het laatste onderzoek (augustus 2011) kregen wij een gemiddelde waardering van 8,3. In 2008 scoorden wij een 8,0.

Toch hebben wij ook zaken opgepikt, die voor ons aanleiding zijn verbeteringen door te voeren.

Onder andere kwamen de volgende vragen aan bod:

  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de uitgevoerde behandeling door de tandarts? Daar scoren wij een 8,7!
  • Hoe tevreden bent u over de manier waarop de tandarts omgaat met kinderen? Daar kregen wij een 8,3 als rapportcijfer.
  • Hoe tevreden bent u over het speelmateriaal voor kinderen in de wachtkamer? Daar scoren wij een 7,7.

Een 7,7  was voor ons een aanleiding om op dat puntverbeteringen door te gaan voeren.

Wanneer u kenbaar wilt maken in hoeverre u tevreden over ons bent, dan stellen wij dat zeer op prijs. Zowel positieve feedback en zeker ook negatieve feedback. Wij zijn continu op zoek naar verbeteringen. U kunt ons daarbij helpen, door bijvoorbeeld het contactformulier hiervoor te gebruiken.


Bereikbaarheid

- Telefoonnummer 0592-261595
- E-mail via contactformulier
- Informatie spoeddienst

Service bij quaTand

-'s Avonds naar de tandarts
- TV kijken vanuit de stoel
- Gratis WiFi-netwerk
- Rolstoelvriendelijk
- Kronen in één dagdeel

Social Media

Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On LinkedinVisit Us On Google PlusVisit Us On YoutubeCheck Our Feed