Sinds 13 juli 2011 zijn wij opnieuw iso 9001-HKZ gecertificeerd! Al onze werkwijzen zijn vastgelegd in protocollen. En wij willen ons natuurlijk blijvend verbeteren. Daarom laten wij ook regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren door een onafhankelijk bureau. Heeft u een klacht, tips of adviezen voor ons, laat het ons weten via info@quatand.nl of bij een persoonlijk contact in onze praktijk. Sinds 11 mei 2009 voldoet quaTand aan de eisen van Kwaliteitsmanagementsystemen NEN-EN-ISO 9001 (versie 2008 De ISO 9001:2008 is een norm die eisen stelt aan het kwaliteitsmanagementsysteem van een organisatie en de manier waarop de organisatie met het kwaliteitsbeleid omgaat. Zo moet bijvoorbeeld het kwaliteitsbeleid op papier staan en moet er gecommuniceerd worden naar alle medewerkers. De organisatie moet zorgen voor het verhogen van de klantentevredenheid door te voldoen aan de eisen en wensen van de klanten en aan de wettelijke eisen die van toepassing zijn op het product of de dienst van de organisatie. Daarnaast moet de organisatie de bedrijfsprocessen beheersen en dit kunnen aantonen. Na een externe audit heeft quaTand een certificaat ontvangen waaruit blijkt dat zij voldoet aan de eisen die door de norm worden gesteld. Dit is een teken voor ons en onze klanten dat quaTand op een vooraf gestelde en gestructureerde manier aan kwaliteitsmanagement (zorg, beheersing en borging) doet.