Sinds 1 juni is het dragen van een mond/neusmasker in het OV verplicht. De vraag naar medische maskers was al groot en de beschikbaarheid daarvan zou door deze maatregel verder kunnen beperken. Dit is reden voor de overheid (en ons) om reizigers te vragen gebruik te maken van eigen gemaakte mond/neusmaskers.
…

Voor meer info: 